Kampanie Programmatic

Kampanie Programmatic są bardzo korzystne dla naszej firmy. Kampanie Programmatic powodują powstawanie wielu wymiernych korzyści. Termin reklama programmatic odnosi się po prostu do wykorzystania oprogramowania do automatyzacji procesu kupna i sprzedaży reklamy cyfrowej. Korzysta z wielu giełd reklam. Programmatic ułatwił transakcje reklamowe zarówno reklamodawcom, jak i wydawcom. Dzięki temu reklama stała się również bardziej skuteczna i wydajna. Programmatic zaczął się jako bardziej efektywny sposób dla wydawców na sprzedaż tego, co nazywają resztkami zapasów. (Lub niewykorzystana przestrzeń reklamowa). Przed Programmatic, za każdym razem, gdy przestrzeń reklamowa była sprzedawana, wiązało się to z propozycjami i negocjacjami. Są one bardzo czasochłonne zarówno dla kupujących, jak i sprzedających reklamy. Dzięki Programmatic nie ma potrzeby wykonywania żmudnych zadań, takich jak negocjacje między reklamodawcami a wydawcami. Wydawca wystawiłby przestrzeń reklamową na sprzedaż za pomocą platformy po stronie podaży i jako reklamodawca. Możesz uzyskać dostęp do tych giełd i kupić przestrzeń reklamową za pomocą platformy po stronie popytu. Platformy zarządzania danymi dostarczają danych użytkowników zarówno dla platform po stronie popytu, jak i podaży. Pomaga to wydawcom zrozumieć odbiorców, którym służą, umożliwiając im dostarczanie bardziej wartościowych zasobów reklamowych. Pozwoli im to sprzedać swoją przestrzeń reklamową za wyższą cenę. Pomaga również reklamodawcom kierować reklamy do właściwych odbiorców i śledzić osoby, którym wyświetlono ich reklamy. To sprawia, że ich reklama jest znacznie bardziej skuteczna. Platformy te ułatwiają sprzedaż wszelkiego rodzaju reklam cyfrowych. Obejmowałyby one wszystko, od reklam displayowych (na komputerach stacjonarnych i urządzeniach mobilnych) po przestrzeń reklamową na cyfrowych billboardach.