Jak poprawić widoczność witryny e-commerce. Pozycjonowanie sklepu Magento – co warto wiedzieć? 

Myśląc o założeniu sklepu internetowego, najważniejszym zadaniem, przed jakim stajemy, jest wybór odpowiedniej platformy. Ich mnogość na rynku naprawdę potrafi zawrócić w głowie. Jednym z liderów, który od lat utrzymuje się na swojej pozycji w sieci, jest oprogramowanie Magento. Czym jest więc pozycjonowanie sklepu Magento? Jak myśleć o optymalizacji sklepu internetowego, aby uzyskać wysoką pozycję rankingową w Google?

Czym jest pozycjonowanie stron?

W skład tej strategii wchodzi wiele zaawansowanych technik optymalizacyjnych, których celem jest poprawa wrażeń użytkowników i sprostanie wymaganiom wyszukiwarki. Pozycjonowanie stron internetowych umożliwia uzyskanie widoczności w sieci i pozyskanie nowych klientów, nic więc dziwnego, że strategia ta cieszy się coraz większym zainteresowaniem wśród firm z każdej branży.

 

Magento to oprogramowanie, które stworzyło w pełni kompatybilną platformę sprzedażową, dzięki czemu jest jedną z najpopularniejszych w świecie e-commerce. Posiada ono wszystko, czego potrzebujesz do sprawnego prowadzenia biznesu i komunikacji z potencjalnymi klientami. Obecnie jest ona dostępna w dwóch głównych wersjach:

Jak pozycjonować sklep online?

Pozycjonowanie sklepu Magento skupia się na nieco innych aspektach, niż na przykład w kontekście prowadzenia bloga czy strony firmowej. Oto kilka skutecznych metod umożliwiających budowanie popularności marki wśród okolicznych klientów.

 

  • słowa kluczowe – wykorzystanie właściwych fraz pozwala dotrzeć do konsumentów rzeczywiście zainteresowanych zakupem danej usługi czy produktu. Umiejętne wdrożenie strategii słów kluczowych ma również korzystny wpływ na pozycjonowanie;
  • marketing w mediach społecznościowych – social media to świetne źródło potencjalnych klientów. Stworzenie angażującej kampanii marketingowej jest dobrym sposobem na zwiększenie ruchu w witrynie i maksymalizację zysków;
  • link building – doskonałym sposobem budowania popularności lokalnej marki jest zdobywanie linków z wartościowych stron internetowych. Nie tylko zwiększa to ruch w witrynie, ale też gwarantuje lepsze pozycjonowanie się w Google.

Czy warto skorzystać z pomocy ekspertów?

Odpowiedź zawsze brzmi “tak”. Przede wszystkim z uwagi na bezpieczeństwo, efektywność, kompetencje i narzędzia specjalistów, a także zaoszczędzony czas. Pozycjonowanie sklepu Magento w kontekście jego rozwoju wymaga wsparcia eksperta, który posiada niezbędną wiedzę programistyczną. Zastanów się nad skorzystaniem z pomocy, aby cieszyć się pewnymi zyskami!