W ofercie Faza Studio znajdują się oczywiście ulotki wykonane metodą druku offsetowego. Stanowią one jedną z najbardziej popularnych form reklamy – spotykaną praktycznie wszędzie.

Mnogość dostępnych do wykonania formatów, możliwość falcowania (łamania), wybór pomiędzy drukiem dwustronnym i jednostronnym i różnymi gramaturami oraz gatunkami papieru –  pozwalają dostosować produkt do indywidualnych wymagań Klienta, a także umieścić na ulotce wszystkie istotne informacje.  Zarówno te związane z działalnością danej firmy, oferowanymi przez nią produktami i usługami,  jak również  dotyczące związanych z nią wydarzeń czy nadchodzącymi akcjami promocyjnymi.

Technologia druku oferowanych ulotek

Ulotki drukowane są na jednej z najnowocześniejszych offsetowych maszyn czterokolorowych (maksymalny format papieru B2+) z zamontowaną dodatkową wieżą lakierującą  Harris&Bruno. Pozwala to na bieżące nakładanie lakieru dyspersyjnego na cały arkusz papieru. Lakierowanie takie znacznie podnosi estetykę wydruków, czyni je trwalszymi i pozwala praktycznie wyeliminować procedurę dosuszania świeżego wydruku skracając czas potrzebny na jego introligatorskie wykończenie.
W procesie przygotowawczym stosowany jest system CTP, pozwalający ominąć etap naświetlania i montażu klisz do form drukowych – co dodatkowo obniża koszt przygotowalni i skraca czas potrzebny na uzyskanie końcowego wyrobu.

Standardowe parametry ulotek

  • druk pełnokolorowy CMYK jednostronny lub dwustronny (4+0 lub 4+4)
  • formaty:  DL, DL x 2, A6, A5, A4, A3
  • opcja falcowania: na 2 (V) na 3 (Z i U)
  • papier: kreda matt lub błysk 130g, kreda gloss 170g, kreda gloss 250g
  • nakłady już od 250 sztuk i ich wielokrotności!

Jeśli standard jest niewystarczający…

W przypadku potrzeby wykonania ulotek o parametrach niestandardowych, wynikających ze specyfiki zamówienia, oferujemy Państwu dodatkowe możliwości:

  • wybór dowolnego formatu
  • możliwość druku na papierze: offsetowym (gramatury od 80 do 240), kartonie (gramatury od 300 do 350), poszerzonej gramaturze papieru kredowego (gramatury od 100 do 300) oraz papierze samoprzylepnym
  • sztancowanie (wykrajanie dowolnego kształtu ulotki dzięki zastosowaniu wykrojnika)
  • bigowanie (dostępne dla gramatur powyżej 170, mające na celu łatwe zagięcie papieru wzdłuż linii bigi)
  • lakierowanie lakierem dyspersyjnym
  • foliowanie matt lub gloss
  • perforację
  • dziurkowanie
  • poszerzenie liczby kolorów o farby spotowe z palety Pantone

Przygotowanie projektu graficznego ulotki

Opracujemy dla Państwa projekt graficzny z materiałów własnych lub powierzonych. Wycena kosztów projektu konsultowana jest indywidualnie w zależności od stopnia skomplikowania prac.

Jeśli jednak dysponujecie Państwo gotowym projektem, prosimy przed dostarczeniem plików do druku:

Ceny druku ulotek

Wycena każdego nakładu dokonywana jest indywidualnie ze względu na mnogość możliwych opcji i sposobów ich doboru.
Zapraszamy do składania zapytań ofertowych.

Przykłady ulotek reklamowych wykonanych przy wykorzystania standardowych opcji druku:

Ulotki offsetowe w wersji standard