Kanał RSS

Wyszukaj...

Archiwum wyszukiwania:   druk-cyfrowy


Do pobrania przygotowaliśmy zestawienie przydatne przy przy samodzielnym przygotowaniu projektu graficznego do druku offsetowego i cyfrowego. Zawiera listę ponad 900 kolorów spotowych Pantone wraz z ich przybliżonymi odpowiednikami w wartościach CMYK.

Więcej...

W ofercie Faza Studio pojawiła nowa pozycja: podkładki pod mysz komputerową wykonywane metodą druku UV. Stanowią one doskonały przykład połączenia gadżetu reklamowego z popularnym przedmiotem typowo użytkowym.

Więcej...

Do niedawna praktycznie jedynymi popularnymi i ekonomicznie uzasadnionymi metodami wykonywania nadruków reklamowych na przedmiotach były sitodruk (nadruki na odzieży, tekstyliach, przedmiotach płaskich i obłych) oraz tampodruk (nadruki na gadżetach reklamowych oraz powierzchniach nieregularnych).

Więcej...

Tym razem proponujemy Państwu pakiet wizytówek na papierze ozdobnym.

Więcej...

Jednym z podstawowych materiałów używanych w czasie procesu tworzenia reklamy wizualnej są samoprzylepne folie reklamowe. Jeszcze do niedawna (kilkanaście lat temu) ich wybór ograniczony był w naszym kraju do 2-3 producentów i dosyć niewielkiej ilości odmian. Obecnie – ze względu na otwarcie rynku międzynarodowego, gwałtowną ekspansję nowych technologii oraz bezustanne doskonalenie metod produkcji folii – ich asortyment stał się ogromny i ciężki do sklasyfikowania w paru zdaniach…
Folie stały się dziś najczęściej materiałem dedykowanym do ściśle określonych zadań. Ich podział przeprowadzić można na wiele sposobów: w zależności od przeznaczenia, metody obróbki, trwałości, rodzaju powierzchni na których mają być aplikowane, przepuszczalności światła, barwy, sposobu wykończenia powierzchni folii, metody jej wykonania oraz wielu innych.

Więcej...