Kanał RSS

Wyszukaj...

Archiwum działu:   Materiały


Jednym z podstawowych materiałów używanych w czasie procesu tworzenia reklamy wizualnej są samoprzylepne folie reklamowe. Jeszcze do niedawna (kilkanaście lat temu) ich wybór ograniczony był w naszym kraju do 2-3 producentów i dosyć niewielkiej ilości odmian. Obecnie – ze względu na otwarcie rynku międzynarodowego, gwałtowną ekspansję nowych technologii oraz bezustanne doskonalenie metod produkcji folii – ich asortyment stał się ogromny i ciężki do sklasyfikowania w paru zdaniach…
Folie stały się dziś najczęściej materiałem dedykowanym do ściśle określonych zadań. Ich podział przeprowadzić można na wiele sposobów: w zależności od przeznaczenia, metody obróbki, trwałości, rodzaju powierzchni na których mają być aplikowane, przepuszczalności światła, barwy, sposobu wykończenia powierzchni folii, metody jej wykonania oraz wielu innych.

Więcej...