Kanał RSS

Wyszukaj...

Archiwum działu:   Baza wiedzy


Do niedawna praktycznie jedynymi popularnymi i ekonomicznie uzasadnionymi metodami wykonywania nadruków reklamowych na przedmiotach były sitodruk (nadruki na odzieży, tekstyliach, przedmiotach płaskich i obłych) oraz tampodruk (nadruki na gadżetach reklamowych oraz powierzchniach nieregularnych).

Więcej...

W procesie tworzenia elementów reklamy wizualnej może być wykorzystywane potężne spektrum tworzyw sztucznych. Nie ma sensu jednak opisywać tu wszystkich możliwych – skupimy się więc na kilku najbardziej popularnych, których używamy najczęściej. Jednym z nich jest PVC (polichlorek winylu).

Więcej...

Jednym z podstawowych materiałów używanych w czasie procesu tworzenia reklamy wizualnej są samoprzylepne folie reklamowe. Jeszcze do niedawna (kilkanaście lat temu) ich wybór ograniczony był w naszym kraju do 2-3 producentów i dosyć niewielkiej ilości odmian. Obecnie – ze względu na otwarcie rynku międzynarodowego, gwałtowną ekspansję nowych technologii oraz bezustanne doskonalenie metod produkcji folii – ich asortyment stał się ogromny i ciężki do sklasyfikowania w paru zdaniach…
Folie stały się dziś najczęściej materiałem dedykowanym do ściśle określonych zadań. Ich podział przeprowadzić można na wiele sposobów: w zależności od przeznaczenia, metody obróbki, trwałości, rodzaju powierzchni na których mają być aplikowane, przepuszczalności światła, barwy, sposobu wykończenia powierzchni folii, metody jej wykonania oraz wielu innych.

Więcej...

Tym razem spróbujemy wyjaśnić po co i dla kogo tworzone są katalogi stron internetowych oraz do czego służą :)
Praktycznie każdy świadomy  właściciel strony internetowej, któremu zależy na jej promocji – prędzej czy później zainteresuje się tematem katalogów. Katalog stron internetowych (i to zdecydowanie niejeden) może być po prostu realną szansą na skuteczne zaistnienie firmowej witryny w internecie.

Katalog jest zbiorem wizytówek stron internetowych posegregowanych według tematycznych kategorii.

Więcej...

Już w chwili obecnej praktycznie każdy przejaw działalności gospodarczej powinien znajdować swe odbicie w tak potężnym medium informacyjnym, jakim jest internet.
Coraz większa grupa potencjalnych klientów posługuje się internetowymi wyszukiwarkami (takimi jak Google czy Yahoo) aby odnaleźć wykonawcę usługi, porównać zakres ofert, sprawdzić ceny, zlokalizować wygodną dla siebie w dojeździe siedzibę sklepu stacjonarnego czy firmy.
Ne należy także bagatelizować faktu, że coraz częściej – z powodu braku czasu, dla własnej wygody lub oszczędności finansowych – klienci decydują się na zakupy w sieci. Nawet w przypadku, kiedy dany przedsiębiorca oprócz oprócz sklepu internetowego prowadzi również sprzedaż stacjonarną.

Więcej...