W ofercie niemieckiego producenta pojawiła się jedyna w swoim rodzaju folia reklamowa będąca doskonałą alternatywą dla tradycyjnych luster.
Nie jest ona jedynie (jak w dotychczas produkowanych foliach) imitacją, lecz spełnia wszelkie walory użytkowe lustra.

Po nałożeniu folii lustrzanej na praktycznie dowolną jednolitą, gładką i płaską powierzchnię uzyskujemy pozbawione wszelkich zniekształceń odbicie. Co ważne, efekt ten uzyskiwany jest po obu stronach folii, co umożliwia stworzenie lustra dwustronnego na powierzchniach szklanych, takich jak szyby wystawowe czy ścianki działowe.

Folia posiada dodatkowo zwiększoną odporność na zarysowania oraz przystosowana jest do zastosowań wewnętrznych i zewnętrznych.

Dzięki zastosowaniu tego rodzaju folii możemy między innymi:

  • wykonać aranżację pomieszczeń użytkowych w celu optycznego zwiększenia ich powierzchni czy rozjaśnienia
  • stworzyć niepowtarzalne lustrzane grafiki na szybach, ściankach działowych, witrynach sklepowych
  • użyć efektu lustra w miejscach gdzie niemożliwe było zastosowanie lustra tradycyjnego ze względu na bezpieczeństwo użytkowników pomieszczenia
  • wykonać system antykradzieżowy w placówkach handlowych
  • dokonać nietypowych aranżacji w lokalach mieszkalnych, stoiskach targowych czy biurach

Podstawowe parametry folii lustrzanej:

  • zwiększona odporność na zarysowania
  • możliwość wykonania zadruku lub cięcia na ploterze
  • dwustronny efekt lustra
  • użycie wewnątrz i na zewnątrz budynków
  • materiał bazowy – poliester o grubości 75 µm
  • nieagresywny, trwały klej akrylowy
  • minimalna trwałość przy zastosowaniu na zewnątrz budynków – 3-5 lat

 

Folia lustrzana - grafiki na szybach